מנהל משרד AI לניהול יומנים

העוזר האישי שלכם שתמיד זמין: קובע, עורך ומבטל פגישות ישירות מול הלקוחות שלכם, 24/7.

מה מנהל משרד הדיגיטלי שלכם יודעת לעשות?

תיאום וניהול פגישות חכם

מנהל משרד הדיגיטלי מתחבר ליומן שלכם (Google Calendar, Outlook), בודק זמינות בזמן אמת, ומציע ללקוח שעות אפשריות לקביעת פגישה. האישור נשלח אוטומטית לשני הצדדים.

מענה לשאלות אדמיניסטרטיביות

עונה 24/7 על שאלות כמו שעות פעילות, כתובת, דרכי הגעה, פרטי התקשרות, ומפנה למחלקה הנכונה במידת הצורך.

איסוף מידע ראשוני לפני פגישה

לפני קביעת פגישה, מנהל משרד הדיגיטלי שלנו יכול לשאול מספר שאלות מקדימות כדי להבין את מטרת הפנייה, ויעביר את המידע ישירות אליכם לפגישה.

ניהול ושינוי פגישות קיימות

לקוחות יכולים לבקש לשנות או לבטל פגישה קיימת ישירות דרך הצ'אט. הסוכן בינה מלאכותית שלנו יעדכן את היומן ותשלח אישור על השינוי.

התאמה אישית לכל עסק

ניתן להגדיר את סוגי הפגישות, משך הזמן שלהן, ואת חוקי התזמון (למשל, לא לאפשר קביעת פגישה פחות מ-24 שעות מראש).

גם כעוזרת קולית

מנהל המשרד שלנו זמין גם בשיחה קולית — הוא יכול לתאם שיחות טלפון, לקבוע/לבטל פגישות ולשטח הודעות קוליות במידה ונדרש.

למי השירות מתאים במיוחד?

  • מרפאות, מכוני יופי ומספרות המנהלות יומן תורים עמוס.

  • יועצים, עורכי דין ורואי חשבון שקובעים פגישות ייעוץ רבות.

  • חברות B2B שרוצות לייעל את תהליך קביעת פגישות הדגמה (דמו) עם לקוחות פוטנציאליים.

  • כל עסק שרוצה לחסוך זמן יקר על תיאומים טלפוניים ומיילים חוזרים.